قرار نبود

قرار نبود بری ومن تنهای تنها بمونم

قرار نبود به جای عشق،من از جدایی بخونم

قرار نبود تنگ غروب بشینم و گریه کنم

قرار نبود ترانه رو بهونه ی اشکام کنم

قرار نبود تنها بری،بری پی کس دیگه

قرار نبود دروغ بگی معنی عشق اونه،اینه

قرار نبود شاخه گلم تو تاریکی ها بپوسه

قرار نبود لبهای تو لب کسی رو ببوسه

قرار نبود یه زندونی توی دست دنیا بشم

قرار نبود عکس تورو پشت یه دیوار بکشم

قرار نبود من بمونم تو این دنیای بی کسی

قرار نبود تو هم بری،پی یه دوست،همنفسی

قرار نبود که مهمون دلم بشی بعدش بری

خودت گفتی که عاشقی،هم اولی هم آخری

قرار نبود این عشق ما بازی زندگی بشه

قرار نبود دل تو از دل تنگم خسته بشه

 

شعر از پرمین



نظرات شما عزیزان:

nafi3
ساعت19:32---29 تير 1392
slm.kojayi pas vebet ghashange khosham omad.

nafi3
ساعت19:31---29 تير 1392
slm.kojayi pas vebet ghashange khosham omad.

رضا
ساعت20:09---28 تير 1392
لطفا جوابمو بده اگه راضی نيستی مهمون تنهاکدت بشم بگو!منتظرم

رضا
ساعت20:09---28 تير 1392
لطفا جوابمو بده اگه راضی نيستی مهمون تنهاکدت بشم بگو!منتظرم

رضا
ساعت20:09---28 تير 1392
لطفا جوابمو بده اگه راضی نيستی مهمون تنهاکدت بشم بگو!منتظرم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 28 تير 1392برچسب:, | 18:45 | نویسنده : پرمین |
  • یکتا گستر
  • خرید بک لینک